úterý 9. února 2016

Jak poznáte, že jste opravdový fanda Supernatural?

Těchto verzí na internetu najdete miliardu. Já vám však chci představit tu moji, a taky moje oblíbené :D

Moje verze:

Jsi opravdu zkušený supernatural fanoušek, když poznáš z jakých cvhvílích se gif odehrával.

Začneme nejlehčím






Okay, trochu přitvrdíme..




Poznal jsi všechny scény z gifů? Tak to jsi SKORO prošel mým testem..

Dále se sám sebe zeptej, jestli to s tebou souhlasíí... (snad všichni umíte anglicky)







Pokud chcete podobné obrázky, stačí si vygůůglit - You know Supernatural changed your life when..

A tenhle obrázek na mě skutečně sedí:



Tak co sedí? 
Mým testem jsi stejně prošla, zde šlo už jen o to, jestli tenhle test chceš dát.

Zde jsou testy ostatních.... tenhle mám nad postelí vytištěný..



A nakonec, už jste se někdo z vás učil exorcismus? Já ano, umím ho a dokonce i psát Enochiansky... To se nechlubím, jen volám o pomoc, jsem opravdu závislá.. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat